Regarding plugg

Igår åkte jag som usual buss till skolan för grupparbete. Då åkte jag förbi Ica. Då kom jag att tänka på att det är en affär.

Tankegången var följande:

"hmm, Ica är en affär. Jag läser affärsjuridik. Är det på Ica jag i framtiden kommer stå och Juridisera då?"

Iallafall så lyckades jag köpa dem 3 viktigaste böckerna för utbildningen igår. Jag var beredd att betala 600 för dem men när jag frågade bruttan vad vi sa för pris svarade hon 400. Glad i hågen och plus 200 för dagen åkte jag hem och började affärsjuridisera.

Jag var lite vilsen regarding dresscoden när man ska läsa dem här böckerna. Så jag gjorde mitt bästa för att klä upp mig propert och passande för just dem här böckerna


Som ni ser på mitt bekymrande uttryck fattar jag 0. Men skjortan (som tyvärr får spela andrafiol i den här bilden) och Godispipan förhöjer känslan så pass mycket att jag är säker på att mina lärare kommer godkänna mig om dem ser hur much effort jag la ner på mitt pluggande.
Backslicket får icke godkänt, varför ligger det inte slickat för? Står säkert i boken hur man fixar till det "the store youreyedike-way".

Och för att svara på era frågor, nej jag har inte mycket att göra idag

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Camme

Jag skrattade så det kom tårar när jag läste detta. Så otroligt kul.

2008-09-10 @ 15:46:32
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0