Och så kom hösten

Idag började hösten på riktigt när alla tv-serier drog igång igen. Dubbelavsnitt av Heroes uppskattades även om det är svårt att hänga med i svängarna med alla karaktärer.

Tänker inte rabbla alla serier men här är några som startat som ni borde ta en titt på (jag tar inte ansvar för spoilers i länkarna):

Entourage
Californication
Heroes


Och så till en av många serier som jag blir hånad för att jag följer:

Om ni inte är rädda för att förlora en stor del av er manlighet så kan ni titta på One Tree Hill. Om inte för att ni gillar High School-drama så kanske för att Hilarie Burton är med, det räcker gott och väl tycker jag.



Gott och väl.

God natt.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå? är hon snygg eller nåt?

2008-09-28 @ 21:32:43
Postat av: Jonas

Hon är väldigt vacker tycker jag allt.

2008-09-28 @ 22:53:25
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0