Minnet är dåligt

Jag läser som sagt Affärsjuridik (inga extra " på lager idag) och min föreläsare i första kursen är följande:

1. Tysk
2. Bättre svensktalande än mig
3. Jävligt smart
4. Jävligt låg toleransnivå (han försöker dock hålla den hög i början nu)
5. Jävligt rolig

Såhär ser han ut också


Jag antecknade följande saker i handen (inte i mitt anteckningsblock för där vill jag bara ha det som är essentiellt) som jag ansåg var galet roliga, tvingades förkorta lite men trodde jag skulle komma ihåg ändå. Det gör jag inte. Ledorden var:

1. Protes
2. Munksjön
3. Softball

När jag inte kan återge fullt vad han sa så väljer jag att inte skriva något. Bra va? Ska köra med samma sak på tentorna i framtiden har jag tänkt. Borde ge pluspoäng..

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0