You can't look into those eyes

Jaha dagen efter min status gick från mobilinnehavare till mobillös kan jag kanske skriva ett inlägg som inte genomsyras av ilska och hat mot att jag tagits i onåd av världens krafter.

Både igår (i mörkret runt midnatt) och imorse var jag och bror och letade mobil. Inte ett spår efter den och därmed fick jag ringa och spärra skiten. Hej och hoppla. Haft samma skitmobil i 3 år, sen får jag låna 2 nya och båda alltså av ett eller annat skäl ej användbara längre. Jag frågar i förundradens tecken: Hur är det möjligt?

Jag har inget att säga men försöker skjuta upp läsningen av Axel Adlercreutz "Avtalsrätt 1".

Dags igen asså, hehe.. Jag är sämst med paint. Ändå roligt


Jonas är i skolan idag, så här kan det se ut då:


// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0