Hur hittade han mig?!

I tisdags när jag traskade hem efter föreläsning och en stund i biblioteket så fick jag se en lastbil parkerad på handikapp-parkeringen utanför mitt hus. Det var en sån där lastbil som har en lucka på sidan. I just den här luckan stod en gubbe och sålde vad som såg ut att vara skräpmat. Jag ringde direkt till Chris Griffin för att fråga vad som stod på. Enligt honom så hade den stått där hela veckan.

Förstår ni möjligheterna? En lastbil med kebab och annan smörja precis utanför mitt hus?! Och det är till och med roliga blinkande lampor i lastbilen! Hur vet gubben att jag bor här?

När jag lugnat ner mig lite tittade jag närmare på fordonet. Det var registrerat i Bulgarien. Mina fördomar spelade mig ett spratt och jag har ännu inte handlat av bulgaren. Det är absolut sanning. Jag lovar. Jag vill inte kissa bajs i en månad.


Bulgaren såg otäck ut så jag fick ta en bild i farten.

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0