Frågor som inte går besvara

Pluggande. Varför blir det så lite av den varan?

Varför har jag inte gjort något på 4 lediga dagar för?

Mamma var hemma från Kina på fredag nu i förrgår. Idag landade hon i Malaga, Spanien. Varför behöver man inte jobba på sjukhus nuförtiden för?

Varför stänger jag ibland toadörren när jag är ensam hemma? 

På vilket sätt blir man en bättre polis om man gjort en jävla massa brott?

Varför svarar inte Veronica Wagner på mina mail för?


Dessa frågor bryr jag huvet med just nu, jag hittar inga svar på nån av dem.

// Saelen

Kommentarer
Postat av: Veronica Wagner

Hej! Har jag inte svarat på mail? På hotmail eller facebook eller vad?



Har du skickat dom nyligen så är det för att min dator blev snodd för typ 12 dagar sen... kram V

2008-11-13 @ 12:57:32
URL: http://www.metrobloggen.se/wagner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0