Dagens ord: Melankoli

Idag är jag mycket mycket uttråkad och asocial.

Så vad ska man göra? jo jag gillar att sitta ute och bara glo. Här är min utsikt, regnigt och dystert:



Samtidigt så gillar jag att ha musik på i bakgrunden. Blir även sugen på att spela med i låtarna så hämtar basen.



Gillar annars min gothia cup tröja. Det är den perfekta t-shirten, mjuk och go.

När jag kollar på utsikten så ser jag högen med bråte ligga på "allmäningen". Tankar går till förrförra sommaren, eller om det var förra. Minns inte så bra.
Ralle och klantrådgivaren var här och eldade lite på nämnde bråte. (Kolla noga hur skitglad ralle är när han får elda)


Jag hjälpte iallafall till med att kratta in pinnar i elden. Helt plötsligt bryts musiken i min ipod, jag har kommit åt hörlure-sladden med krattan och själva ipoden har flygit iväg nånstans. Letar lite men den står ej att finna i det höga gräset. Rotar lite i elden för att försöka se om den har flygit in där. Men den är puts väck.
Några timmar senare hittar jag den:



Den hade visst spenderat sin lediga tid i elden. Jag antog att den inte gick reklamera

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Camme

Kommer ihåg att vi spenderade flera timmar för att få eld på skiten. Slutade med att Rasmus gick emot allas protester och öste över en dunk bensin. Oj va det brann sen.

2008-09-07 @ 22:13:48
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0