Censurera mera? Nej du!

Eftersom jag ser mig själv som någon sorts social-liberal människa så är jag emot censur. Inte i alla dess former men efterhandscensur av tomteverkstans egen blogg ska inte få förekomma. Inte ens av mig själv. Varför babblar jag då om censur? Jo, Sälens trevliga förstoring på morgonbilden av mig där jag mest liknar ett spöke fick mig att genast vilja gå in och ändra/ta bort/fixa bilden. Men då jag är principfast kör jag helt enkelt på en annan taktik:

Nu gäller det att skriva inlägg ofta så nedanstående inlägg försvinner i mängden.

Vad kan jag då bjuda på? Jag skulle kunna visa er riktig humor. Här framförd av Anders och Måns. Riktig humor:




/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0