Ännu en mobil åt helvete

Hej hej, som ni vet huserar jag, Sälen, på http://tomteverkstan.blogg.se och jag gör det inte utan skäl.

Idag hade vi sur föreläsning. Sen händer inget förrän förfest på toopa. Sen vidare till korp-match med Jompas Hjältar, byter om i allra hastighet och låter alla saker hänga vid ett avbytarbås där bla. Boda och tjejer sitter.
Sälen är målvakt för "han är full" och vi förlorar med 4-0.. Mot samma lag i veckan, som det då blev 4-2 mot med Sälen som utespelare. Coincedence? I thinkt not!

Efter matchen får Sälen skjuts av Kant och Boda hem till Liljeholmen. Han bär slarvigt alla grejer över armen och när han anlänt till Lillgatan på Liljeholmen märker han, var är mobilen?
Exakt huuur jävla klantig får jag vara? Ringer till mob, den är ej här men signaler går fram.
Ringer igen 30 min senare, nu går inte signaler fram.

Slutsats: Sälens mobil är hittad, och snodd av random tjuv. Han väntade dessutom på viktigt sms som han nu aldrig får läsa. 2 mobiler är sönder/tappade för ett sammanlagt värde av 7 lök på cirka 1 månad.

Jag blir (är tydligen) helt jävla dum i huvet och klantig nog för 1000 pers.

HBFKHB helt enkelt

HBFKHB=Helvetes Balle Fitta Kuk Hora Bajs

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0