Alt. till plugg?

Jag har som sagt deklarerat att mina vänner inte tror på att jag ska nöja mig med plugg i 5 år. Följande sms-konversation är jag indragen i för tillfället: (eventuella stavfel och särskrivningar tar jag ej ansvar för)

"Tja. Letar efter res kamrat till usa om ett par månader. Så sluta plugga. Och häng på"

"nja, vet inte om jag hinner med.. plugg och så"
(det här meddelandet är mystiskt borta men innebörden är nog samma)

"Nej nu får du fan. Hänga med. Åker om typ. 3månader. Ska bara få ihop lite pengar. Träna ikväll."

"Kommer nog bort och skjuter en boll. Men inget springande. Fan 3 månader? Jävla as är du. Jag kommer om 5 år"

"Nej häng på nu. Du ska ju ändå inte göra något ändå"

"Sluta locka mig sådär för fan =)"

"Vad fan har du att förlora. Vad skulle du annars göra. Tänk du och jag . två vänner. Åka runt. Lära oss att surfa. Hade varit jävligt coolt. För helvete wibbe vi blir inte yngre"

"En del av oss har ansvarskänsla.. Men det är gott om tid för mig att hoppa av plugg och hoppa på usa"


Conclusions:
-Jag ska inte springa nått ikväll
-Jag ska inte göra något på 5 år.
-Jag blir (och inte andra heller tydligen) inte yngre
-Jag gillar att skriva "en del". Man behöver inte själv vara inkluderad i den där delen

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0