Guess whos backattackcake!

Hej på er läsare.

Idag var jag ut och spatserade gågatorna ner ackompanjerad av min hund, Non-existing-Joppe. Jag hade med min ipod och svängde glatt inombords men med ett ansikte av sten utåt när jag hälsade med en liten lätt nick och ett framkrystat hej på eventuella människor som jag har haft (o)turen att lära känna lite halvt efter 22 år.

Jag mötte en speciellt fet person när jag strollade fram på grusvägen och vred ansiktet i en grimas när jag undrade hur människan kan sjunka såhär lågt. Såna tankar kan jag tänka då jag saknar självinsikt..
Anywhoo, så läste jag en artikel på aftonblaskan om en grej som jag också råkat ut för en gång. Artikeln är som vanligt  poorly poorly written men ändå klart läsvärd så klicka länken. Den avslutas med orden:
- Nu skäms jag inte över att gå ombord på ett plan igen. Vi mår så bra att vi skulle kunna flyga jord-en runt.


Något annat nytt på västfronten? japp.

Idag tänkte jag även komma med ett tips om tv-serier. Känner att jag behöver upplysa den oupplysta skaran därute ur min välfyllda källa av knowingness.

Dagens serietips är Jakt och Fiske på tv4plus. Om ni inte har den kanalen är det hög tid att köpa den för att kunna följa denna eminenta serie


Mmmm(nu blir jag sugen på choklad), jag blir glad inombords(hämtat chokladen) åt detta härliga dödande av djur. Oöverträffad serie inom döda-genren helt enkelt. Nu är jag trött(gick ju i trappan efter chokladen) so lets call it a night

/// Fejk-Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0