Sett från andra sidan

Jonas förlorar pengar på poker och skriver till Sälen.
Sälen har inget att blogga om och kapar konversationen rakt av

Jonas |  says:

jag suger ju fan på det

Jonas | says:

suger på poker

Jonas | says:

jag har insett

Jonas | says:

jag lägger ner
Jonas | says:
börja spela bingo istället

Saelen |  says:

sluta spela ikvääääll säger jaaag

Saelen | says:

Jooonaaas?

Jonas | says:

ja

Saelen |says:

är du gul eller spelar du?

Jonas | says:

jag blir utdragen på 1/2 shorthanded

Saelen |  says:

sluta spela nu!

Jonas | says:

jo, har 800 kvar... ska starta om med två fulla inköp på 1/2 imorn

Jonas |  says:

bara skotta med mina sista 60kr över det

Saelen | says:

ämen fan vad surt

Saelen | says:

har du slutat för kvällen då eller?

Jonas |  says:

reggade en Lake 20 pers

Jonas | says:

blir sista jag gör på pokerbordet idag

Jonas |  says:

50kr 20p

Saelen |  says:

oook

Jonas | says:

så surt att jag hade typ 110d på stars igen

Jonas | says:

och jävla KK får inte ståååå

Saelen | says:

höjde du för lite preflop?

Jonas | says:

en raisade typ 2d... han höjde 4.5 och jag typ till 22

Jonas | says:

han ställde och jag synade

Saelen | says:

en så kallad bad beat

Jonas | says:

du har ju ingen grindkompis mer iaf

Jonas | says:

jävla piss

Jonas |  says:

sååå surt

Jonas | says:

jag vill skooootta
Saelen | says:

sluta spela ffs

Jonas | says:

så inte min dag

Saelen | says:

om denna pokerdagen var ett ord, vilket ord skulle det va?

Jonas |  says:

analfistad är passande

Saelen | says:

skönt med skola imon kanske? lite verklighetsförankring mitt i skiten

Jonas |  says:

fy fan säger jag bara

Jonas | says:

vad fan ska jag göra nu då?

Jonas |  says:

sova?

Saelen |  says:

ne

Jonas | says:

sugen på att spela... helt sjukt

Jonas | says:

men skaaaaaa inte
Saelen |  says:
lira nåt ihop?

Jonas | says:
skiter i det ikväll

Jonas | says:

blir bara skit

Saelen | says:

ooook
Jonas | says:

tror jag tiltade sönder min dammsugare innan

Jonas |says:

slängde skiten i väggen

Saelen |  says:

hahaha, för pokertilten?

Saelen |  says:

sick som  axel skulle sagt

Jonas | says:

mm

Jonas | says:

var aningen arg

Jonas | says:

höll mig ifrån värdefulla saker dock

Jonas | says:

jävla berr jag äääär

Saelen |  says:

mm kan tänka

Jonas | says:

stars kan jag ju lika väl försöka klonka på

Saelen | says:

har du några pengar där?

Jonas | says:

22 ddddd

Saelen | says:

you go girl

Jonas | says:

fast nu har jag gulat där

Jonas | says:

så nu ska jag kolla serier

Lite väl långt kanske

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0