(O)Taggad

För att försöka ta död på Fejk-Jonas så får jag ta och skriva ett inlägg. Följande har hänt under min dag än så länge:

Uppstigning tidigt. Målet med detta var att trycka in lite teorier i ämnet Consumer Behaviour. Jag kom upp och har faktiskt läst lite. Så här ser en supertaggad Jonas ut 1 minut efter vaknande. Med valkar och allt:



Ser ni hur otroligt glad jag ser ut för att jag under dagen har möjligheten att lära mig saker. Oj oj oj vad kul det är att lära sig saker. Nu väntar en dag i biblioteket. Kan knappt bärga mig!

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Sälen

haha, photoshoppa på!



Tror nog alla läsare förstår att valkarna är retuscherade

2008-10-30 @ 11:47:25
Postat av: Jonas

Paint Sälen, Paint är det nya Photoshop. Havent you heard?

2008-10-30 @ 16:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0