Ett i mängden

Idag ska jag iväg och testträna på ett gym igen i stan. Sense den här gången, det känns bra. hahaha, Im so fucking funny

Hade egentligen planerat att läsa i mina affärsjurist-böcker idag, men det har blivit att ligga i soffan so far. Frukost eller middag funderar jag också på. Ont i huvet pga inget födointag även, allt går emot.

Pratade med en Hanna i skolan, hon hade varit på coldplay, hon sa att dem hade varit bra. Då sa jag: "A jo hanna". Då visslade jag till och kom att tänka på en kompis som heter Johanna. Och ur johanna kan man få fram anna, och anna är ju som bekant likt emma. Och det finns ju en stad som heter emmaboda, och ur det kan man få fram boda, som är kantens tjej. Som bloggar roligt här

Hösten är här förresten.

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, känner mig hedrad. Därav alltså det ihöjdskjutna besökarantalet i tisdags. tack och bock. btw uppdaterade jag två gånger idag ; )

2008-10-09 @ 15:12:20
URL: http://emmafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0