Fejk-Säl?

Eftersom Sälen lyst med sin frånvaro i cyberspace så tänkte jag introducera Fejk-Sälen. Men nu lyckades Sälen klämma ur sig ett inlägg i tid och Fejk-Sälen kommer därför att introduceras nästa gång Sälen väljer att ta blogg-semester.

Somliga går i trasiga skor:



Vad fan ska jag göra nu då? Favoritskorna juu! En fattig student får helt enkelt gå i strasiga skor.

Kapat inlägg!
Jag vill bara kort upplysa om att man ska inte fånga vatten i handen och sedan kasta upp i ansiktet när man duschar. Mycket stor risk för kallsupar vilket inte är en så jättetrevlig experience. Flashback till Rosenlundsbadet kommer på momangen!

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Camme

Jag vill se hela tatueringen, har den nån speciell betydelse.

2008-11-12 @ 22:43:48
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0