Bildblogga är det nya svart

Såå här kommer massa bilder för att klargöra hur min dag har varit:

Slet mig upp tidigt för att åka buss:


Inte helt säker men tror jag spottade chea på bussen, nära blogg-upplevelse!


Bäverinvasion har skett runt huset. Ska ut och jaga bäver senare helt enkelt

Ny frisyr, eller kortare hår. Ny mobil. Ny tröja. Ny t-shirt.. eller?

Och till sist stående i en vändzon som symbolik för mitt liv som återvändsgränd

F.ö. var jag tvungen att ljuga för frisören:
"ja jag går i skolan bla bla"
Hon misstänkte ingenting hahaha, Dumkopf

Sista fasta inkomsten är uthämtad, nämligen studiebidraget. Dags att säga upp skiten nu
Tror inte jag klarade godkänt på tentan som jag hade igår, men vi väntar på resultatet med spänning

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fan...kom vi inte fram till att tjock var det nya svarta?

2008-11-20 @ 18:50:02
Postat av: Ralle

Det är ju för fan min t-shirt som du har snott! Tjuvjäkel!



:):)

2008-11-20 @ 20:09:37
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Sälen

steal that

2008-11-20 @ 20:25:24
Postat av: linnea

eey jag dör fy vad pinsamt! haha

2008-11-22 @ 00:52:20
URL: http://liaicentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0