Avundsjuk prylbög

Inte nog med att man måste sitta med näsan i böckerna hela dagen, man måste vara avundsjuk under tiden också.

En klasskompis som börjar närma sig 30 (viktigt att nämna) arbetar lite för Apple som någon sorts student-marknadsförare. Han får saker skickat till sig från "The Headquarter" i Stockholm. Han har en Mac Book, en Ipod Touch, en ny Ipod Nano och en ny Mac Book. Igår gnällde han lite över att dem inte fått en Iphone. Jag tror att jag hatar honom.

Eller nej, han är faktiskt riktigt rolig och är en av anledningarna till att plugget känns lite roligare. Idag kunde han inte sitta och plugga så länge för han skulle hem och plugga in lite teorier. Eller som han uttryckte det med tvivelaktiv betoning:

"Jag måste hem och packa lite skit"

Det lät sådär.

Det ser också sådär ut att han går runt med sin Mac Book i ett otroligt maskulint fodral:


Glömde ju naturligvtis nämna, trofan han har en Mac Book Air också.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det framgår inte riktigt i bilden hur rosa fodralet är. Sen vill jag tillägga att han fåt en MacBook Air ock.

2008-11-06 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0