Värmen tär på min späda kropp

Sitter i en alldeles för varm lägenhet. Är i Växjö för att plugga till en tenta och kan inte vara med på kvällens fotbollsmatch. Penis. Allmänt sur och mår dåligt. Riktigt otäck vecka. Försöker plugga. Var i biblioteket en stund men fick ångest och gick hem. Legat i sängen några timmar och läst och hävt i mig Power King.

Det här är början på Jonas tv-serie tipsande. Jag kommer tipsa er om (enligt mig) sevärda serier. Serie 1:

Entourage:



Entourage handlar om Vincent Chase och hans barndomsvänner som alla har en roll att spela runt Vincents skådespelarkarriär. En skön serie utan direkt seriös handling. Roliga karaktärer och producerad av HBO så den är välgjord. Helt klart sevärd.  Säsong 5 börjar sändas i september så ni har lite att ta igen. Vet för övrigt att vår vän Kollo följer serien och är kär i Ari Gold.

Åter till Marknadsföringslagen och Artikel 81 och 82 i EG-rätten. Skjut mig.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Sälen

jahaa, för jag dissade entourage igår på msn när jag skrev till Kollo. Därav reaktionen. Aldrig sett serien, men namnet är tomtigt

2008-07-31 @ 21:24:40
Postat av: Sälen igen

Om det var meningen att vara ett roligt klipp så har jag inte missat något. No class HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA. Tomte-serie

2008-07-31 @ 21:26:14
Postat av: Ari Gold

Bubba kan vänta sig minst ett frislag för han har dissat Entourage.

2008-07-31 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0