En måndagsnatt med lite att göra

Följande inlägg är inte helt objektivt och man kan kanske skönja vissa överdrifter här och var. Men håll tillgodo ni som ändå väljer att läsa:

Ganska bra känsla att sitta på två cashgame-bord med 2,5xinköpet på ena och 2x på andra och alla försvinner. Dem respekterar mig. Eller nej. Dem är livrädda för mig. Flyr skräckslagna från pokerbordet. Mithrandir har återigen dragit fram som en orkan. Folk slänger pengarna i ansiktet på mig...

Övriga deltagare sitter och spelar på ett privat bord mot varandra. Ni som är lite insatta i poker inser idiotin i det hela då de lika väl kan spela live utan att ge rake till Unibet. Hjalle börjar snart gråta och Tosse suckar över Sälens höjningar. "Slynfitta", "böghora" och "Näääeeeäää" hörs till och från av tomtarna. 

Som inte framgår av texten var Jonas med och spelade på internet med oss en halvtimme innan detta, men han förlorade alltså allt han hade på unibet mot undertecknad. // Sälen

Som ni ser av länken så har Tosse fått för sig att sprida sina åsikter för vinden. Kan bli intressant det här.

Jag har hållt mig från att gå på toa i snart 3 timmar eftersom Tosse nyttjade faciliteterna och jag inte är sugen på att se vad han åstadkommit.

Förövrigt gnällde Tosse på hur jävligt det såg ut med all skit som låg på bordet. Det löste han genast genom att skapa en "all skräpmat vi förtärt under några dagar och annan äcklig sörja"-hög bredvid bordet på golvet.



/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Stefan

Sov om nätterna vetja!!

2008-12-30 @ 12:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0