Shit pommes

Ser här att vi har lika många besökare som en vanlig dag, och att då skymfa er med att för andra dagen i rad inte ha ett nytt spännande och fräscht inlägg att visa upp är ju inget annat än en skandal.
Å andra sidan är det ju nästan varje 2-dagars intervall vi inte lyckas visa upp något som är vare sig spännande eller fräscht här på bloggen. Mao så är ni lika glada som vanligt, bra så.

Sååå, hade ni en god jul? Jag hade en god jul detta till trots att jag inte är en fan av maten som serveras. Det är köttbullar, prinskorvar, och Säl som jag är kan jag bara inte gilla fisk som är nerstuvad i potatisgratäng. Vad är meningen med det? Ruin nice fish, precious..

Nu laddar vi för Sverige-Finland som spelas på andra sidan atlanten.

F.ö. så har jag försökt sexa med en av mina första fruar på Fable 2. Men man måste läsa en bok för att veta hur man gör tydligen. Vilket är absurt eftersom alla vet hur sex går till.. Is it something with a shoe?

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0