Projekt "Stanna uppe länge och gå upp tidigt så du kan gå upp tidigt påföljande dag också" Kodnamn: Projektet

Thats right!
Som rubriken lyder måste jag hålla mig vaken länge och gå upp onyktert tidigt imorron bitti eftersom jag ska upp vid 7 på lördag pga inomhusfotboll. Bomber och granater som skalman skulle ha sagt

Just nu kollas family guy och slänger upp ett klipp bara för att

"Jag tror fullt ut att man måste vara smart för att förstådet roliga med family guy" // random pellejöns

Imon lovar jag inlägg vid 9! Väl mött

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Är det allt jag är för dig? En random pellejöns?

2008-12-19 @ 16:36:29
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0