Nyårslöften

Jaha, då ska man lova saker då. Tänkte göra mig en lista, dock inte lika seriös och lång som Hjalles.

Jonas nyårslöften:

* Sluta använda ordet "bög" som skällsord. Jag har iofs aldrig menat det som något negativt mot homosexuella. Jag har bara sett det som två trevliga konsonanter som omringar en rolig vokal. Ö är en rolig bokstav, det ska ni veta. Detta innebär att jag inte kommer få använda ett av mina favorituttryck "din jävla böghora". Detta kommer bli svårt och därför får alla som hör mig säga liknande uttryck utmana mig i sten-sax-påse och vinner ni så får ni slå mig på axeln.

* Ta examen (blir en jävla fest om det lyckas).

* Plussa stabilt på pokern (Vi sa inte att löftena skulle vara realistiska eller?).

* Dubbla besökarsnittet i bloggen.

* Inte få några röda kort i fotbollen.

* Hjälpa stackars Hjalle att förstå storheten i Tolkiens verk.

* Bli 23.

Det var nog allt. Eller allt ni får ta del av. Sedan har jag högst privata mål som ni skulle skratta åt. Så roligt ska vi inte ha.


Sälens nyårslöften:

*Lära Jonas om hur man skriver roliga eller meningsfulla nyårlöften

*Bli 23

*Ska fan spela innemittfält i fotbollen i år, inget löp på yttern för Sälens del

*Bli lite drygare

*Bli Pokerproffs, inget jävla plussande dock

*Ta en plats i Chelsea, peta den jävla Deco

*Inte röka fullt så mycket

*Locka ut Jonas ur garderoben, Sälen ska inte använda sig själv som bete nej (Sälen har från obekräftade källor fått reda på att detta är jonas "högst privata mål i livet")

*Sälen ska regissera bögporr med Jonas i huvudrollen (Han talade faktiskt om mål i plural..)

*klistra ihop vänskapsband med stefan och affe

// Sälen & Jonas

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Då tog jag första slaget på danskens axel? såja!

2009-01-01 @ 02:48:43
Postat av: Sälen

Fyfan, grattis hjalle

2009-01-01 @ 03:21:00
Postat av: Jönsson

Va fan Jonas! Axeln!?!?! Vad är det för skit? Har du ändrat reglerna på våran världskända tävling?!

2009-01-01 @ 12:29:10
Postat av: Jonas

Jönsson vi får väl göra en specialregel för dig då. För dig gäller smäll på käften!

2009-01-01 @ 23:58:28
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Martin Nilsson

Så det är bara jönsson som får fortsätta spela "tack herrn" med rätt regler nu eller?!?!

2009-01-02 @ 11:35:13
Postat av: Jonas

Nej Martin, men han är den som får spela det mot mig om jag använder bög som skällsord... Du får spela på hur mycket du vill!

2009-01-02 @ 13:05:23
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0