Tidigt länktips och tack till Mister Jäääj

Tenta om någon timme, har sovit någon timme inatt. Inte på bästa humör men tänkte passa på att tipsa om en riktigt dålig julkalender. Och då menar jag inte dålig som att den är tråkig. För den är alldeles lysande dåligt rolig:

www.oioioi.se

Jag fick tipset av en läsare vid namn Jönsson aka Mr. J [Mister Jäääj], Jösche, Mösche eller kort och gott Fredrik. Okej, Mr. J är kanske bara jag som kallar honom i mitt huvud. Men de andra namnen har uttalats högt någon gång tror jag allt.

När jag var hemma hos Mr. J för några veckor sedan så visade han stolt upp "the new thing" som han lagt vantarna på. Detta nya och alldeles fantastiska är ett musikprogram som streamar all musik du kan tänkas vilja lyssna på. Med en design snarlik Itunes, möjlighet att dela spellistor med vänner och tillgång till all musik streamat (med några undantag) så kan konceptet inte bli annat än succé:

www.spotify.com

Ett stort tack till Mr. J som förra veckan skickade mig en invite, för det måste man nämligen ha om man vill slippa betala för sig.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Mr J

Yeah!

Men du har ju missat några namn... Önne, Lelle, Könson...

2008-12-17 @ 16:47:43
Postat av: Stefan

Det var världens bästa julkalender.

2008-12-17 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0