Hej alla medmänniskor på denna planet (haha inte flygplan dummisar =))) (dubbelhaka)

Idag var jag ut och spatserade gågatorna ner ackompanjerad av min hund, Non-existing-Joppe. Jag hade med min ipod och svängde glatt inombords men med ett ansikte av sten utåt när jag hälsade med en liten lätt nick och ett framkrystat hej på eventuella människor som jag har haft (o)turen att lära känna lite halvt efter 22 år

Jag har alltså inte hört av mig på länge, men pga Jonas frånvaro så är det dags. Sälen klarar ju helt enkelt inte av att driva den här bloggen på solomanér.

Jag är så förbannad på alla som inte tycker sina föräldrar är coola. Jag ser att Jonas inte är glad på Jonas mamma och att han ångrar att han visade sin mor denna blogg. Det tycker jag är helt fel, jag menar det var ju ändå mamma marie som klämde ut ungjäkeln och han borde tycka att hon är en cool mamma.
På tal om coola mammor så brukar jag svänga mitt fläsk i takt till denna låten. Fast jag säger Mommy cool istället.


Var den riktiga Jonas håller hus har jag fan ingen koll på, han skulle va i kyrkan och be böner vid 6 iallafall. Ungefär samtidigt skulle han klippa sitt hår kort för att passa in i kyrkokören

// Fejk-Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0