Godmorgon!

Jag hade nästan glömt bort att man kunde gå upp på morgonen när det fortfarande var mörkt ute. Inser att vissa läsare kommer ogilla föregående mening och tänka "Vafan, jag går upp i ottan varje dag, skärp dig jävla slacker". Jag går faktiskt upp tidigt lite då och då. Men som student så är man ganska bortskämd med att ha sovmorgon. Det fanns en tid när man skulle stämpla in 05.56 varje dag. Det var tider det.

Nu är jag mest förbannad över att Sälen troligtvis somnade för en timme sedan, om han ens har somnat. Man skulle vara en hund. Äta, sova, skita, leka, sova, sova, äta. Eller vara en säl. Det är nog ungefär samma procedur.

Slutsats att dra från detta: Sälen är inte helt olik en hund.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: MesserSchmitt

Om man lyssnar riktigt noga så låter sälar nästan som hundar! fast mera åoff åoff åoff idället för voff voff voff

Postat av: Hjalmar

Fan man skulle varit hund alltså.. vad lätt allting hade varit..

2008-12-08 @ 14:20:20
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se
Postat av: stina

Jag kannog inte säga att jag tkr att dom är så värst lika men =P

2008-12-08 @ 15:22:33
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0