Född på 90-talet

Vem vet inte vem MacGyver är? Folk som är födda på 90-talet är fan efterblivna idioter (med undantag för Chea då möjligtvis). Så här går det om man umgås med människor som är födda på 90-talet:

Jonas: Ohh, kolla den här (visar upp en t-shirt med texten "What would MacGyver do?" på)

Joakim "Jag har blivit till enbart för att roa andra med min dumhet" Nordén: MacGyver?

Jonas: Ja!

Joakim "Jag har blivit till enbart för att roa andra med min dumhet" Nordén: Har nog aldrig sett det. Han var typ agent eller nåt va?

Jonas: (blänger)

Joakim "Jag har blivit till enbart för att roa andra med min dumhet" Nordén: Ja, han som typ hade en bil som kunde prata!

Jonas: Nej, det var Knight Rider. Hasselhoff du vet...

Joakim "Jag har blivit till enbart för att roa andra med min dumhet" Nordén: Jaha? (Tittar på t-shirten igen och ger upp). 

/ Jonas

 


Kommentarer
Postat av: Sälen

Vad är Night Rider? Utan k framför Night?

2008-12-30 @ 13:33:42
Postat av: Sälen

Bra ändrat där

2008-12-31 @ 01:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0