En tomte

Jag känner mig julsnäll och det visar sig genom att jag erbjöd Hjalle skjuts till Egnahem (?!). Väl uppe på berget får jag årets värsta flashback. Jag är någonstans runt 16-17 år och kan knappt stå på benen. Jag har en flashback från en riktig fjortisfylla.

Jonas: Fy fan vad jag känner igen mig här. Jag tror jag har varit full här!
Hjalle: Vänster nästa...

Jonas: Jag hittar själv. Säg ingenting!
Hjalle: Okej, okej...

Vi åker och åker och åker. Nu snackar vi kilometer. Tusentals meter alltså. Tillslut finns bara en avstängd skogsväg och en sunkig idrottsplats framför oss.

Hjalle: Här tar Egnahem slut.
Jonas: Vi är fel alltså?
Hjalle: Jaa, du skulle svängt typ för jääääättelängesedan, men du sa att jag inte fick hjälpa.
Jonas: Phust!

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

hehe bra där

2008-12-23 @ 15:52:52
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se
Postat av: Sälen

det är jättetråkigt att baka pepparkakooooor

2008-12-23 @ 16:13:26
Postat av: Sofia

Haha, snyggt!

2008-12-23 @ 20:35:53
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Grinchen

Zzzzzzzzzzz...

Bloggen är på nergång, agera!!

2008-12-23 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0