Sjuknar in, men sjukdomen får vänta några dagar

Nu är delar av tomteverkstan i Växjö för att skriva tenta och gå på inspark.

I min säng sitter nu killen med de många smeknamnen, jag väljer att kalla honom Chris Griffin. Han har tydligen inte tillgång till sin lägenhet än vilket jag tror är en ganska lam ursäkt för att få se mig naken.

Idag har jag frusit, svettats och haft ordentligt ont i huvudet. Det känns som om pyttesmå smurfar gruppvåldtar min hjärna just nu. Ändå kryper små tankar ut därifrån. Kanske inte de smartaste sådana men det är ändå tankar:


  • Jag upptäckte tidigare idag när jag satt och filosoferade på en toalettstol att mina kalsonger för dagen (och gårdagen också förresten) matchar min sjal. Mycket intressant tänkte jag och läste sedan vidare på tvålförpackningen.
  • Jag för inte alltför längesedan nej till en Delicato-boll. Jag korrigerad mitt misstag snabbt och nu har jag mumsat i mig den.
  • City har 0-0 i halvtid mot Västra Skinkan, det lutar åt förlust som vanligt.
  • Den berömda Drulle-radien blir ytterst svår att undvika i en liten etta. Jag kan inte gömma mig någonstans.

/ Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0