Klonk-kväll?

Jag har ont lite överallt i min annars så fysiskt starka och vältrfänade kropp. Jag har fått för mig att jag kan göra cykelsparkar och andra akrobatiska konster på fotbollsplan. Det kan jag inte och även om jag knappt lämnar marken så faller jag tungt vilket resulterar i ovan nämnda smärta.

Annars gick fotbollsträningen över förväntan då jag lyckades göra en "bakom benet med andra benet och så en tunnel-fint" på min målvaktskollega Pusen.




Sitter och spelar femhunkaturren på Svenska Spel. Hälften kvar med 3 min till paus. Har en bra bit över medel så då vet vi hur det här kommer sluta. Jag kommer komma runt 23e plats med 20 platser betalda. Om jag mot förmodan kommer i pengarna så får ni en update senare ikväll eller imorgon.

Vill så gärna komma på något roligt att håna Sälen med. Han ska vara i skolan klockan 08.00 för seminarium i morgon. Men det kanske räcker så.
 
Vara i skolan klockan 08.00.

Nu ska jag hämta nattmat. Cornflakes och mjölk. Inte världens sexigaste nattmat. Men snäppet sexigare än korvmacka. Jag vill ha en blåbärsmuffin och 27 000 kr.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Camme

Lycka till, hoppas du vinner massavis med pennys!

2008-08-28 @ 23:20:22
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Sälen

Fan vad nere jag äär nuuu. Men hoppas det gick bra för dig Jonas och att du inte kom långt innan pengarna på typ plats 50.. haha



tomte

2008-08-29 @ 07:06:38
Postat av: Jonas

Jävla battle of the blinds... sjukt att dåligt spel lönar sig. Tomtar

2008-08-29 @ 11:23:16
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0