Rastlös

Sitter här och väntar på att få åka till matchsamling. Är aningen rastlös. Brukar ha saker att fixa innan match som t ex den obligatoriska nagelklippningen (mycket viktigt). Men fick för mig att göra den igår. Så nu sitter jag här med färdigklippta naglar och börjar inse att det här inlägget låter riktigt, riktigt mycket gay (gay=feminint i min något fördomsfulla hjärna).

Idag möts JBK. Sälen tror på allvar att han ska lyckas göra mål. Det kan hända, men inte troligt. Ungefär lika troligt som att han kommer klara över en månad på affärsjuristutbildningen. Jag kommer göra en toppmatch som vanligt och Sälen kommer bytas ut med kramp eller håll efter ca 40 min. 

Vaknade upp av att två människor oberoende av varandra skrivit följande citat på min msn:

"Jag såg City förlora mot Midtjylland i torsdags. Det var så uselt att jag ville skära mig i handlederna. En nedbantad Tal Ben-Haim gjorde en plattmatch som vänsterback. Richard Dunne var nära ett nytt klassiskt självmål men räddades av en (för övrigt usel) Petrov på mållinjen. Till och med Michael Johnson var dålig."
- Erik Niva

Känner mig ganska tom. Men jag hoppas ändå på att dem kan ta sig i kragen. Vem försöker jag lura?

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0