I Presenternas tider

Såhär när jag sitter och luktar på bakfyllans välgörande effekt på toa slår mig följande tanke:

"det här ska jag skriva på bloggen:

"Såhär när jag sitter och luktar på bakfyllans välgörande effekt på toa slår mig följande tanke"

"
Det kom ingen tanke vds(vill det säga), däremot så hade jag kommit hem och sett att huset hade städat sig själv efter min nergrisning. Eller iallafall blivit beboeligt för en 50-talist även. Mamma kom hem samma dag, coincedence? I think not!

Hade också fått en present från WWF för att jag aktivt stöder (skickar 100 spänn i månaden) räddningen av östersjön med växt och djurliv med allt vad det innebär, algblomning osv.
Såhär såg presenten ut:



Han ligger och mullar loss på min nya xbox-hårddisk eftersom den gamla börjar paja ihop efter år av abuse.

Fan nu börjar bakfyllan kicka in, aja idag ska vi vara på "festival" på Vätterstranden för att därefter bege oss mot Rosenlund och SWE-eventet. Nordens största badfest eller något liknande. Ska bli skoj, men match imon igen så blir mest bada och skvätta vatten... eller?

ps. kollade igenom inlägget, antalet "iallafall"s var över min normala ratio. ds.

ps2. så jag ändrade och tog bort många "iallafall"s. ds.

ps3. hittar inte ett enda "iallafall" nu. ds.

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Camme

Ska din säl och min bergsgorilla(Rillis) bli kompisar? Rillis vill iallafall gärna det!

2008-08-22 @ 15:44:37
Postat av: Sälen

Frågade vad den hette precis. Mr Knut tydligen, ganska konstigt säl-namn. Han skulle ringa din gorilla senare

2008-08-22 @ 15:49:26
Postat av: Jonas

Glöm inte att man använder klubba när man dödar Sälar... Man vill inte ha en päls med hål i. Dagens sanning. Klubba, inte skjuta!

2008-08-22 @ 20:05:04
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0