I bakfyllan

Jag och Tosse var hos Jompa för en stund sen. Han hade ont i huvudet. Han trodde det kunde bero på all sprit, vin och öl han drack under gårdagen. Han var inte riktigt säker dock.

Jag och Tosse begav oss därefter till Sälen för att insupa lite Premier League-stämning. Här ligger vi nu i soffan och har sett en usel match med Chelsea som hade noll underhållningsvärde. Nu visas Aston Villa - City som är aningen bättre fotboll om man säger så.

Sälen ska iväg på okänt uppdrag i staden om en stund. Jag är förbjuden att nämna vad han ska hitta på men jag kan säga att det kräver att han duschar innan.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Sture Skeptiker

Bubba har åkt på klamydia?

2008-08-17 @ 16:53:24
Postat av: den som vet

Bubban ska träffa en kvinna!(kan ju också vara en man) Han ska på dejt alltså....

2008-08-17 @ 17:22:13
Postat av: Jonas

Jag får inte säga... Tyvärr

2008-08-17 @ 18:26:26
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Sälen

jävla tomtar

2008-08-17 @ 21:07:28
Postat av: TPK

"Noll underhållningsvärde"? Framför allt första halvlek var ju smått sagolik. Klapp-klapp spel som man inte sett av sedan Bergkamp lämnade Arsenal.

2008-08-17 @ 21:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0