Going bold

Hej hej, mkt har hänt idag. Det viktigaste utan tvekan är att Tosse konstaterade att jag håller på att bli flint.

Det var tråkigt.

Tydligen så är det i virveln som håret var tunt.

Det var tråkigt.

Nu ska vi iallafall till martin nilsson och fira hans födelsedag (han fyllde nån gång i veckan).

Det är kul.

Men jag ska alltså bli skallig inom några år,

Det är tråkigt.

VI förlorade återigen i fotbollen, 4-0. Jonas gjorde debut i a-laget som utespelare (han har ju som bekant vaktat kassen några år nu)

Det var tråkigt, men kul att se Jonas tomta runt.

Jag lyckades inte bli frisk trots att jag spelade match. Konstigt

Det var tråkigt.

Jonas mamma gav mig sitt nummer, jag ska fixa ihop Jonas men en jobbkompis till henne.

Det var kul.

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Camme

Inlägget



Det var kul!

2008-08-30 @ 22:28:38
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0