Fussball

Har ni av någon händelse Jönköpings Posten hemma och har kvar måndagens utgåva så kan ni läsa om Jonas och Sälens bravader i matchen mot Kulltorp. Sälen omnämns som målskytt (när han råkade få bollen framför fötterna på en hörna) och Jonas hyllas som hjälte. Låt mig citera: "stod för många svettiga räddningar".

Har ni av någon händelse sett en åldrad f.d thailändsk premiärminister någonstans så säg gärna till. Thaksin heter han. Tror han kommer om man ropar (här gäller det att vara övertydlig för en av våra läsare är smått efterbliven. Martin Nilsson, jag antyder alltså att Thaksin är en hund).

Thaksin skulle infinna sig på rättegång i går men dök aldrig upp och är nu internationellt efterlyst tillsammans med sin äckliga fru. Nu ber vi alla en bön till den himmelsblå himmelen och ber City-gudarna att idioten säljer City inom en snar framtid.

Förövrigt s ska jag passa på att hylla en alldeles underbar kroat som har ett stort hjärta. Vedran Corluka stannar i City.

/ Jonas, CTID

Kommentarer
Postat av: Sälen

Jag trodde du syftade på att om man ropar efter en taxi, men att han var en hund var ju minst lika roligt

2008-08-12 @ 11:45:03
Postat av: Jonas

dubbel ironi? ähh vafan... du kan ju inte förstå allt.

2008-08-12 @ 12:03:13
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Sälen

levlad så att säga? ok, var inte med på den. Jag trodde inte du hade det i dig

2008-08-12 @ 15:39:26
Postat av: Anonym

senaste nytt på svt text Thaksin kan tvingas sälja City

2008-08-12 @ 17:05:42
Postat av: Jonas

TACK!!!

2008-08-12 @ 17:07:03
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0