Förbannad

Jag vet inte varför men förbannad är jag. Läser "den andra tjejens blogg" Kenza som har 1 miljard läsare per dag. Varför? för hon är den nya august strindberg såklart varför läser man annars en 17 årig modells blogg. För att hon skriver bra eller? För att folk vill kommentera och ha ständigt medlidande och hålla med och komplimera hennes tankar och frustrationer om livet i stort eller? Jag fattar grejen, okej hon tar lite bilder på sig själv med putande läppar med fokus på dem långa benen och kort kort. Men jag stör mig på det.

Folk beskriver henne som "Lika vacker på insidan som på utsidan, tjejen som har fått allt" . Men jag menar, HALLÅÅÅÅÅÅÅ. Hennes hjärnaktivitet är fan mindre än min armhåla. Det är shopping, det är nattkäk, det är egentligen tomma ord med en bild på hur hon såg ut. Visst bloggar är väl sånna i allmänt men hur har hon byggt upp en kundkrets med inlägg som detta :

" Hej mina ostkakor! (Ja, det är ju en "trend" att kalla sina läsare för typ cupcakes, gräddbakelser osv.....får jag kalla er för ostkakor då? Eller låter donuts bättre? *itwasajoke*)"

kommentar:
HAHAHA. Vilken rolig tjej! Henne vill jag knulla så jag läser hennes blogg om att i hopp att när jag träffar henne kunna prata om alla kommentarer och medlidssamma svar jag gett vilket enligt min egen logik kommer få henne i sängen. HEJA KENZA DU ÄR SÅ SÖT OCH SMART WOOOOOOOOOOOO

Fan asså

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tror dock att ganska många av läsarna är små äckliga tjejer som vill vara som henne. Äckligt ändå mao...

2008-08-05 @ 20:50:24
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Martin Nilsson

Kommer vi läsare nu behöva vara nervösa över att plötsligt få upp en gigantisk bild på Sälen i mankini och med putande läppar? Eller har ni nått annat äss i rockärmen för att få upp ert läsarantal?



2008-08-05 @ 22:45:22
Postat av: Drule

Äh, jag tycker du är rätt söt bubba när du är besviken. Mao så vill jag se en bild på en besviken bubba.



Ps, 93s är stålet.

2008-08-05 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0