Ett skojigt skämt

Var och drack och badade på rosenlund igår, förkyld idag även.

Iallafall så hade jag värdesaker med mig dit, och man kunde ej låsa in dem i skåpen som är brukligt (walter melon sa senare att man kunde lämna in värdesakerna i kassan så fick man ett nummer skrivet på sig, undrade över dem där numrena hela kvällen) så jag bad en australiensisk klasskompis om att ta hand om min mobil(en plastgrejsak kostade 20 spänn, fattig student ffs) som jag trots allt var lite rädd om.

Efter ett tag sa han att hans påse läckte och jag svarade:
 "nevermind. I dont care. if its fucked its fucked, as long as its not stolen liksoooom"

Efter ett tag till sa han
"ok now its fucked"

Efter att ha tänkt efter kom jag på, det var inte bra ju. Varför räddade jag inte den när påsen började läcka?

Okej dagens skämt:
"fan jag tappade mobilen i vattnet så den blev helt blöt."
-Ne, jäkla oflyt.

Dagens 2a skämt:
"fan jag tappade mobilen i vattnet"
-surt
"mm, men den klarade sig för simkortet satt ju i"

Nu nån gång borde jag äta för att ladda inför barnarpsdagen. Först straffsparkstävlinng på Jonas och Pusen(som f.ö. har högre bmi än Jonas, sinnes) och sen match igen.

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0