Dagen igår och inatt

Det var pokerkväll hos Jonas som nämnt tidigare i bloggen. Den jäkeln hade osannolik klonk och plussade drygt 1300 spänn eller nått. Jag backade givetvis 300 efter min bad beat. Mest notabelt i övrigt var att Kanten gjorde comeback i källaren och att Dejanov ansåg bordet moraliskt och etiskt förfallet när han blev utfloppad med triss mot kåk mot Jonas givetvis.

På vägen hem åkte tomteverkstans redaktion till Shell (vi var ju som bekant där även före pokern). Nu var det så att Sälen köpte en red bull och när Sälen nästan satte sig på den när vi satte oss i bilen kom vi in på att Sälen ifråga skulle ta sönder den med bara händer. Ungefär såhär lät det:

Du kan ju fan inte ta sönder en burk, har du något spetsigt i röven eller?

Kan inte jag? jag får göra det här i bilen då.  (med händerna red. anm.)

A visst.

Men jag kan inte göra det här, det blir klabbigt ju.
...
Jag gör det här vid fötterna så blir inte bilen kladdig.

Aja

-hrrrrrmmm-
......
-aaahrrmmaaguuummmhhrr-
......

Det gick ju inte

Haha, Ne trodde du det?

Jamen han kunde ju
...
Med colaburken, duvet
....
Världens starkaste duvet

Ja världens starkaste kunde ja
....
....
....
Tomte

Nu ska vi tydligen iväg och handla mobil åt Jonas, Jag är bara hungrig, men det fixar jag med att koka lite kaffe. Suck

//Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0