Angående miss Wagner

Ni som följt bloggen från början har med stigande intresse märkt hur jag och Veronica Wagner, eller som hennes kompisar säger virre, kommit varandra närmare och närmare.

Det hela började med när sveriges bästa gymnast virre inte fick följa med till OS, trots att hon var kvalificerad, och Sälen fanns där för henne och stöttade och tröstade. Det utvecklades ett bloggförhållande helt enkelt. Jag skrev massvis av kommentarer till henne, hon skrev 1 gång i månaden här på verkstan. Hon spelade helt enkelt svårfångad.


Men till slut fick jag henne, hihi. Vilken kvinna :)

Allt var frid och fröjd, vi träffades i stockholm (som ni kan läsa om i det här inlägget) hon levde sitt liv och jag sov bort mitt. Allt detta tills det hände nåt igår.
Jag var inne på facebook för att som vanligt kolla på vad andra människor hade gjort när jag ser att Virre är online! Exalterat skriver jag till Jonas:
"Ska jag skriva nåt till henne?"
"Skriv: Tjena bruttan"

Sagt och gjort, Tjena bruttan skrev jag. Väntade en 10 minuter på svaret, sen loggade hon ut.
Och därmed slutade våran relation att nerhöra(?). För jäkla respektlöst virre, det är slut.  
Det är slut Virre.
Hör du det virre? Det är slut!!!

Och ja jag kommer fortsätta läsa din blogg

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

...om det är till nån tröst sälen verkar hon vara en ganska dryg tjej..



..för övrigt finns det flera stalker-drag hos dig. läskigt.

2009-01-08 @ 00:38:41
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se
Postat av: emma b

slutade att upphöra? weird.

2009-01-11 @ 21:51:20
URL: http://emmafb.blogg.se/
Postat av: "Virre"

What??? Vadå skrev en gång i månaden?? hahahhahahha Jag skrev en gång tror jag! Eller nåt..



Hur som helst, du!! Facebook, fattar du hur många jag har där, som bombar mig så fort jag är inne. Jag är ofta online fast jag är offline om du fattar. Tyvärr kan man ju inte prata då! jag såg för övrigt aldrig ditt.. tjena bruden! Annars hade jag svarat jue! Hallå... annars hade du inte blivit addad.. lol!



För övrigt tackar jag för hjalmars kommentar.. såklart är jag dryg! ;-) Dryg, uppriktig, pratar fort och mycket, svarar själv, tydligen kaxig för att jag säger vad jag tycker och inte vad folk vill höra, låter inte nån annan tala åt mig... tja.. en riktig dryyyyyging! Love you to..



Kramar V.

2009-01-16 @ 03:10:34
URL: http://www.metrobloggen.se/wagner
Postat av: tosse

Då skriver hon som en fjortonåring?

asså...typ..lol!

2009-01-16 @ 17:47:04
URL: http://www.toss.bloggagratis.se
Postat av: Hjalmar

lol på dig själv Wagner. Bra svénskakunskaper för övrigt, du gick i sån där särskola eller?

2009-01-16 @ 22:22:04
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se
Postat av: Virre

Jajaja!!!! Ser du va klockan är eller?? Haha Särskola.. hmm wait det var där du gick eller?...... ( skoja bara)



Oh ni grabbar, 14åring eller inte, you don't have to like me. Jag kunde bara inte låta bli att svara.



"I don't have an attitude problem.. Im supposed to be like this!"

2009-01-17 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0