3 spridda dagar (fast 2 back to back iofs)

Var ju som sagt i stockholm, slänger med lite bilder därifrån lite snabbt

Städa lägenheten och tända ljus (jag tände ljusen) är viktigt när...

... Henning skulle komma över på lägenhetsfest lite senare

Drog ut och festade på lördan, många heta tjejer där. Den hetaste:


Jaha det var stockholm snabbt sammanfattat, märkte att intresset inte var på topp så jag skiter i att ta upp den resan mer, massa unused bilder får ligga kvar i mappen i väntan på användning.

Som sagt är jag skadad i vänst överarm, upp i nacken och till högeraxeln. Det kommer lösa sig. Men tyvärr ramlade jag även runt ovanligt mycket på träningen och upptäckte mitt bens utseende nyss, konstgräs-knän all over again:


Hade uppesitterkväll igår...:

..Parkerad i soffan till klockan 10...

...Innan jag äntligen gick och la mig. Väl mött läsare, nu är jag sugen på lussekatter

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0