Sälen - Mousekiller

Här kommer ett bildinlägg med massa äckliga bilder på döda möss!
 
 
....
 
 
...hade jag tänkt, men jag tror det är lite väl raw att smälla upp bilder på en hög, oerhört välkonserverade, döda möss samt annan väldigt vidrig musgore. Kan istället konstatera att hinken med vippbärda uppepå var väääldigt due en tömning. Fyfan vad det var(i brist på annat ord) extremäckligt.
 
Istället skriver jag om att jag inte skriver om det.
 
I övrigt finns nu alla RHCP-album på spotify, bara sådär.
I övrigt (2) kommer givetvis bilder på förfrågans
I övrigt (3) skulle jag ha klippt röven(häcken(en häck)) idag men.. kollade istället på serier?
 
Särskilt parks & recreation:
 
 
Nu vet jag ju att jag är by no means är Jonas (som har en helt egen kategori med tv-tips, med whopping 8 tips!!) men det är värt en titt om ni efter 3e omkollningen på Office tröttnade lite
 
// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0