Okej, såhär ungefär

Jag vet att  det fanns en stor falang som bara väntade på en säl på vift-inlägg igår.
Jag vet också att det finns ännu fler som bara väntar på inlägg
 
Jag väljer att please massa nummer 2
 
Om ni undrar var Sälen tog vägen så hände följande:
 
- Något slags dödsvirus tog över hans kropp. Jag har aaaaaldrig vart så sjukt så länge jag kan minnas. Allså, och då har jag haft nån slags ätit-rå-kyckling-grej-så-jag-var-sjuk-ett-halvt-sommarlov-och-tappade-10-kilo-när-jag-vägde-30-kilo-sjukdom
 
Seriöst! Jag mådde så illa att jag grät, jag var alltså konstant, KONSTANT, illamående i 24 timmar. Blev sjuk på kvällen i måndags här nu, med en huvudvärk som jag aldrig har varit med om. Sedan kom spyorna, oh herregud vad spyorna bara kom!
 
Hela natten, 10 gånger. 1 gång i timmen från klockan 9ish på måndagkvällen till 10 morgonen därpå sprang jag till toa säkert 20 gånger, hälften av de gångerna öste jag alltså ur mig kräks. Till slut hade magen gett upp och det var inte ens magsaft som kom längre, bara det där unkna vattnet och smaken av en ensam kiwi-bit/kinderchoklad.
Fyllde sen på med 2 spyor till innan tisdagen var till ända, åt inget på hela den dan och knappt nåt igår och knappt nåt idag
 
Idag mår jag dåligt igen, så what up? jo, ska in och äta i stan (stockholm, ja jag är kvar tills imon) samt kolla Palme-film. Ska kräkas på en matiné-gående kändis är tanken.
 
// Sälen som överlevde nåt riktigt jävla ondskefullt
 
ps. Tack Mimmin som, även om du inte ville vara inom en 3 metersradie från mig i en 1a var snäll och köpte kiwi. Tack, lovar att inte lämna några baciller behind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0