Sorry!

 
Sorry!
 
SORRY!
 
Glömde blogga igår och jag veeeet att ni ba "VA FAAN!" men idag är jag här igen
 
Ikväll ska Sälen valvaka!
 
Nåja, han ska kolla boll och sen valvaka. Alltså börjar jobbet redan nu för att stanna uppe till 5ish
 
Yes, precis. Kaffe, lyckopillret.
Eller ja, det ska hjälpa tydligen, håller en labb.
 
I övrigt om ni undrar varför jag inte bloggat så spenderar jag all tid med att läsa..
.. som jag fick i helgen. Årets mest efterlängtade bok helt enkelt! Dock inte riktigt i paritet med sista delen av Drakens återkomst som ska komma i Januari (om jorden nu mot all förmodan överlever December 2012)
 
Okej, jag hör av mig senare kära tomteminions
 
// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0