Right on time, AVSLÖJANDE DELUXEEEEEEEEEEEE

Precis som jag lovde för ganska exakt 22 dagar sen så kommer här ett inlägg den 25e maj.

Avslöjande var det ja.. egentligen tror jag nog ni alla förstår att det bara var för att bygga upp tention för att komma upp i det där hiskeliga besökarantalet som snuddar vid dussinet om man bara är tillräckligt rolig (läs vi har haft 3 unika läsare som mest(säger inget om roligheten bara om hur man promotar sig själv(Jonas har alltså läst marknadsföringskola(Det verkar inte som han lärde sig nåt(Iofs är han inte så aktiv längre(tillbaka till ämnet))))))

Avslöjande var det ja

Jag kan börja med detta

dum dum dum dum (drumroll) dum dum dum

Avslöjande 1:När jag gick i 6an så skulle jag/vi lära oss nya ord, ett av dessa var superb.
Jag trodde då att man utalade det som supermannen, alltså super-b. Det var super-dålig (b=dåligt(typ)) och om något sög så kunde man säga superb.

Typ: "Kollade eurovision igår, framförallt isländskan med indianfjäderhatt var superb"

Avslöjande 2: Ja, om ni inte fattar det så småbloggar jag igen, jag menar 2 inlägg på en månad? Snacka om flitig

Avslöjande 3:
Jag tror, jag troooor, att det är okej att säga att Jonas och Jonald numer är förlovade. Tror ingen som läser bloggen som inte får veta det/och om de får veta det känner de inte Jonas så det gör inte så hemskt mycket egentligen.. Om nu inte Jonas blir arg och ringer för du försvinner detta avslöjande illa kvickt

Avslöjande 4: Det finns faktiskt 2 stycken som undrade lite (idag, idag undrade dem) när mina avslöjanden på bloggen skulle komma samt, undrade vad som kokades ihop på tomteverkstan

Avslöjande 5: Mysteriebloggaren är alltså Sälen

Avslöjande 6:
Jag hoppas komma upp i iallafall 10 avslöjanden

Avslöjande 7: Det kanske inte är så mycket ett avslöjande utan mer ett konstaterande, Chelsea är alltså bäst i Europa och Jonas lag manchester united är bäst i england.

Avslöjande 8: 1 gång i veckan gör jag pannkakor, 8 stycken, alltså steker jag 416 pannkakor om året, mäktigt

Avslöjande 9: Jag kommer aldrig, ALDRIG, ändra på mitt sätt att skriva: , dem och parenteser. Jag kommer heller inte ge upp kampen om att göra jordnötsringar till fullvärdiga Chips. Live with it (ni som klagar(egentligen ingen)kan fortsätta läsa oh ignonera allt dumt(varför läsa en blank blogg?))

Avslöjande 10:


dum dum dum dum (drumroll) dum dum

AVSLÖJAnDE TIOOOOOOOOOOOOOOOOO KOMMER HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR: jag heter aSealontheLoose på twitter. Vilket för tankarna tillbaka till den oerhört korruppta och 1-tävling-från-avgjordhet: bloggsuccén "En säl på Vift".

Avslöjande 11: Planer på att återuppta "En säl på Vift" är högst islagda,... även begravda och inte nog med det, dessutom lagda på hyllan.

Avslöjande Dussin: Fan, inget annat finns att avslöja ju. Nu när alla 11 ovan är tagna så finns det inget riktigt scoop kvar. Eller jo, jag gillar inte folk som skriver credd som creed. Eller jag gillar dem lite, för då påminns jag om Creed från The Office (ja det riktiga The Office(Nej inte Orginalet(Utan Usa-plagiaget(Absolut inte "kontoret"-officet))):






// Sälen som tänker att den vakne läsaren noterar hur jag i början av blogginlägget refererar till talet dussin och sen skriver dussin längre ner i inlägget, det är sånt en stor bloggförfattare är gjord av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0