Heja heja

Nu är det em-boll.

Och om cirka 6.5 timme ska Sälen och mimmin dra mot varmare breddgrader. Och nej det är inte (hur konstigt det än låter) Ukraina eller Polen som gäller, det är el greko. Demokratins vagga, numera most rascict country alive. Vilken klassresa Grekland gjort va? Kul hur det blir ibland

Iallalfall ska vi till Kreta *surprise!!

Ja det är klart det finns andra destinationer i Grekland med Rhodos känns bara sååå charter.

Iallafall så är det en all inclusive-resa som står på menyn, kakbuffe 1 timme mellan 5-6 som höjdpunkt givetvis. Det kan ju lika givetvis bli magplask med kakbuffen

En Grek: "Här har ni mr Säl, en rykande färsk kaka"
Sälen: "Vad är det på kakan?"
En grek: "Ahaa, en kakkännare ser jag! nåväl mr Säl, det du ser är fetaost, under ser du tsatziki och under det ser du mitt bajs"
Sälen: "Ditt bajs?"
En Grek: "Ja, tipsa nästa gång däggdjursjävel"
Sälen: "Men du är ju också ett däggdj.."
En Grek: "DÄGGDJURSJÄVEL!"

Ja ni ser, sådär kan det gå. Och även om jag hade betalat dricks så hade alltså kakan varit en röra och ost. Jävla greker

Och om en grek läser detta så ska ni veta att jag inget ont menar.

// Sälen

ps. Kan komma en bild eller två, om jag lurar ut hur man bloggar med mobilen

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiin

HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA......ok detta inlägget skrattade jag lite åt

2012-06-10 @ 22:36:18
URL: http://herregudrunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0