Seminarie

Just nu är jag stolt innehavare av känslan:

"Stolt över att ha gjort alla uppgifter till räkne-seminariet, men ändå någonstans i bakhuvet veta att man har högst 2 rätt"

Vi råkar också ha en extremt opedagogisk lärare just idag. Förra gången fick en stackare (läs inte jag) stå och skriva en av uppgifterna på tavlan och någonstans gjorde han fel berättade läraren... efter 5 min utan att ha sagt nånting när svaret inte stämde i slutet och eleven våndats i 4.55 min av dessa 5 minuter.

Håll en labb

// ss som förmodligen får redovisa framme vid tavlan idag, till saken hör också att det inte är whiteboard utan krita det ska skrivas med. Jag vet inte vad jag ryser mest av, att skriva en krita eller ha mjöliga händer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0