Tjena hops köttkalops

Hej hej hallå tomteverkstan.

Idag har varit en slö dag för första gången på länge. Det visar sig också att vattentillförseln i älskade hatade Vallentuna är katastrof och att listan på saker som går snett för mig och mimmin här i kommunen som är fullsmockad av hästar växer och växer.

Om jag hade ork och lust och ett riktigt bloggengagemang, vilket jag har bevisat att jag absolut inte har, hade jag självklart lagt upp en bild på kokat vatten i en bautakastrull och kanske gjort ett sadface på någon bild när jag kanske bränt mig på tungan men inte får skölja det med kallt vatten från kranen eftersom jag kan bli dödssjuk och bajsa i stora lass som folk gjorde i Östersund / något annan bild

I övrigt inte möe, snart fyller jag 25. Det är väl det typ

Nu ska jag äta röven! (läs: typ äta järnet! inte äta röv, för kycklingfilé är väl typ inte kycklingröv? för isf ska jag äta röv)

// SS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0