Ett syskon till förra inlägget

Sen senast har det gått ett väldigt bra tag, precis som vanligt nuförtiden på verkstan.

Jag trodde och närde en förhoppning om att Jonas skulle blogga när hans man city nu leder premier league för första gången på 50 år eller vad det kan vara.

Iallafall så har Sälen varit på konsert i Globen och sett peppers, så här låter dem nuförtiden:


Sen såg jag dem på stan. Eller ja trummisen som jag sedan stalkade och på ungefär 50 meters avstånd såg jag resten av gänget. Jag som klagat på kändisspottingen sen flytten till stockholm.

Sen fick jag i snabb ordning se Therese Alshammar och Magnus Uggla. Bättre och bättre dag för dag

I övrigt intet nytt.. typ, kej kanske det här: http://twitter.com/#!/aSealontheloose <--- Sälen

Okej, också: Fringe, satan.i.gatan.vad.det.är.bra.just.nu
Jag förstår att den tappade tittare efter de 6 första avsnitten på säsong 1, men sen: Epic Shownes, 4-3V3R, 24/7, 3,2,1 kör

// Ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0