Inget youtubeklipp idag!

I Vallentuna så bor det en väldigt härlig hund, i samma hus som är stolt innehavare av ett kulturmärkt träd (väldigt coolt, kommer bild på de.. kanske.. kanske tom syns på denna bilden med hunden?)

Nej trädet syntes inte. Bild kommer någon gång

Men hunden! Det är en såndär hund som det var ett tecknat barnprogram om när man var liten. En ros till den som minns vad den showen hette

I övrigt impulsköpte jag faktiskt en bok igår

Bonus på bilden: Den semisöndriga skinnsoffan och filten som döljer de släppta sömmarna.  

Säga vad man vill om Zlatan, men jag tror han får en och annan semianalfabet i vårt land att köpa en bok (läs: inte Sälen. Wiki definierar alfapet som: person som saknar förmågan att läsa eller skriva och därmed är Sälen inte som dem dära alfabeten) och därmed läsa mer än typ.. volvo-katalogen/text-tv/räkningen/tomteverkstan. Och det är ju bra!
(Sälen har bara kommit 1 kapitel in i boken red.anm.(inte pga oförmåga att läsa obs obs))

På torsdag åker Sälen på semester till hemlig ort(ingen viftning) och då kan jag bara anta att Jonas steppar up sitt game och fyller bloggen med inlägg efter inlägg. Nåja, fram till dess är jag med er (och givetvis även efter)

// Sälen

Kommentarer
Postat av: citymillan

Barney!!

2011-11-15 @ 18:49:34
Postat av: mill

jääääs, får jag en ros nu?

2011-11-15 @ 18:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0