Plugg, plugg, plugg. Tar det aldrig slut? 2

Exakt så löd en rubrik på blogg.se och jag kände att ja, den stämde in på denna Sälen också.

Tar det aldrig slut alltså? Då har jag alltså läst, på dagen, på universitet (minus den förra gången) i cirka 3 månader. Bara 30 månader kvar mao. Det lät sjukt mkt, men stämmer givetvis. Man läser la matematik som försörjning vaaaa

Jag såg förresten ett ufo innan idag, inte ngn konstig människa, nej nej (de finns inte här i hufvudstaden som jag nästan kallt räknade med skulle finnas bakom varje knut, Urban Legend att de finns i stocket eller? Återfinns de numer bara i Göteborg?) Ett oidentifierbart flygande objekt var det alltså. OFO på svenska.
Then again så var det förmodligen bara ett flygplan.¨

Dagens (mest obscena) uttryck: Vad ska jag göra med mitt liv? -Knulla och få HIV

Annars är dagens most shocking:

Jag vet vad ni tänker... Barcelona-kalender i mitt hem är en skymf mot hela min varelse.. Jävla helvete/tack mimmis föräldrar för kalendrarna!

(Det är alltså chokladkalender-monstret-mimmin som käkar på, trots att det inte ens är December!)

Slutfråga: Var det bara jag som hatade chokladkalender-choklad när man var liten, eller hatade och hatade men nog fan kände man att det var utgången tysk choklad som lagts i 24 luckor fyllda med besvikelse?

// Sälen som tackar och bockar för alla kommentarer, om ni tycker det är jobbigt tänk då på hur jobbigt det är att blogga när man saknar fantasi...samt utebliven inspiration från de roliga kommentarerna. Verkar vara ett hönan vs. ägget situation

Over and out (som Jonas sa någon gång i tiden)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! Det är ju världens godaste choklad, apelsinkrokanten kan slänga sig i väggen! Och du är inte ensam (konstigt nog) om att inte tycka om den, Lisa och jag diskuterade chokladen igår och tydligen instämmer hon i din åsikt.

/the chocolate master

2011-11-28 @ 22:16:54
Postat av: citymillan

Håller med Säl, faktiskt den mest korrekta beskrivningen av kalenderchoklad. Utgången tysklandsfejkchoklad, med en pikant touch av plast. Mmmmm

2011-11-28 @ 22:53:08
Postat av: mimmi

Ni menar alltså att det är något fel på utgången choklad? Bortskämda slynglar. När jag var liten åt man glatt det lilla godis man fick! Ser ingen anledning att sluta nu.

2011-11-28 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0