Jag vet, helgen var slut i förrgår

Helgen i Halmstad var lyckad to the max, spök-Sixten till trots.

Såg ännu en Barney-hund en kväll och hann precis ta kort på han!:

Men som sagt, kass uppdatering I know. Dels beroende på helgens eskapader samt veckans början där inget direkt har hänt som gör det värt att blogga.

Enda plumpen med Halmstad-resan var att ingen fick för sig att utnyttja jacuzzin/vad fan det nu var (alltså bada i den (andra förslag på hur man utnyttjar en jacuzzi/vad det nu var mottages ej), inte heller nåt bad i havet blev det)

Jag ser f.ö. att Jonas varit i Paris. Hur man ser det? Inte på bloggen iallafall


Observation: Hur kan det börja bli mörkt ute, REDAN NU???

Om cirkus två veckor får Sälen och mimmin besök av australiensk dignitet. Om ungefär 2 veckor har också Sälen sin första stora tenta. Känns som det kan bli en lyckad kombo(?)

På fredag ska jag gå på bio med mimmin, jag för att se denna filmen. Mimmin för att (quote): "Dregla över Gosling" quote: "Han är så jävla het". Sälen för att han gillar snabba bilar.

(den verkar faktiskt bra)

Till C och R: Har ni börjat kolla på FNL än?

// Sälen som är världens mest ointresserade person av bilar


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du får mig att låta som en mansgris. Du glömde tillägga att han är skådespelarnas skådespelare. Typ. Och het.

2011-11-23 @ 13:42:44
Postat av: sixtens girlfriend

Jag såg den på tåget hem till Göteborg! Den är bra, men förväntar du dig snabba bilar kommer du nog bli besviken. Och Mimmi, han är snygg, dock inte snyggare än James Ransone.

2011-11-23 @ 18:21:40
Postat av: Sälen

Trodde att det framgick ur inlägget hur tråkigt snabba bilar är för mig, sämsta. (mimmin skrattar åt James och hans o-snygghet)

2011-11-23 @ 23:50:56
Postat av: sixtens girlfriend

Sorry jag var för lat och orkade inte läsa hela ditt inlägg, jag ska bättra mig. O-snygghet? Det existerar ingen o-snygghet i James Ranson-sfären, bara enormt mycket sexig- och snygghet. Det är ni som har dålig smak helt enkelt. Titta på how to make it in america så kanske ni omvänds.

2011-11-24 @ 01:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0